.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم گراميداشت روز ارتش در گرگان

همزمان با 29 فروردين ماه سالروز ارتش جمهوري اسلامي ايران، مراسم ويژه اين روز در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد.

در اين مراسم جمع کثيري از فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي استان و شهرستان، فرماندهان و مسئولان ارشد بازنشسته لشگري، نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان، استاندار گلستان، رئيس کل دادگستري استان گلستان، دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان، مديرکل اطلاعات استان، مديران و روساي دستگاههاي اجرايي، خانواده هاي شهدا، جانبازان، ايثارگران و آزادگان و جمع کثيري از مردم شهيدپرور شهرهاي مختلف استان حضور داشتند.
در اين مراسم پس از اداي احترام به مقام شامخ و شاخص شهداي جنگ تحميلي و پس از قرائت آياتي از قرآن کريم و نواخته شدن سرود جمهوري اسلامي ايران، امير سرتيپ 2 ستاد "منصور خمري" ارشد آجا در استانهاي گلستان، مازندران و خراسان شمالي گزارشي از روند دستاوردهاي ارتش جمهوري اسلامي ايران ارائه داد.
در ادامه اين برنامه پس از سخنراني آيت اله "سيدکاظم نورمفيدي" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه گرگان، يگانها و واحدهاي نمونه نيروي زميني، دريايي و هوايي لشگر 30 پياده گرگان، يگانها و واحدهاي نمونه سپاه نينوا و منطقه مقاومت بسيج استان و واحدهاي نمونه نيروي انتظامي از مقابل جايگاه و تمثال مبارک بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
همچنين پس از رژه يگانهاي پياده نيروهاي مسلح استان، يگانهاي موتوري و زرهي همراه با آخرين دستاوردهاي ارتش جمهوري اسلامي با گذر از مقابل جايگاه در معرض ديد شرکت کنندگان در اين مراسم قرار گرفتند.
در اين مراسم همچنين پاراگلايدر، با آرم ارتش جمهوري اسلامي ايران و لشگر 30 پياده گرگان نيز بر فراز آسمان محل برگزاري اين مراسم به پرواز در آمد.
همچنين در اين برنامه به فرماندهان و افسران بازنشسته و افتخارآفرين لشگر 30 پياده گرگان، جوايز همراه با لوح تقدير اهداء شد.
اين مراسم در خيابان شهيد بهشتي مقابل دانشگاه علوم کشاورزي و منابع طبيعي گرگان برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.